عمومی

کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد

کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را می‌سنجد

رویداد لایو استریم 35 دقیقه‌ای کپکام بامداد روز دوشنبه برگزار شد و ویدیوهایی از عناوین مورد انتظار این شرکت ژاپنی از جمله Monster Hunter Rise: Sunbreak, Street Fighter 6, Expoprimal, Resident Evil 4 و موارد دیگر به نمایش در آمد.

این رویداد شامل هیچ اعلامیه‌ای از یک بازی جدید نبود. کپکام ریمیک بازی Resident Evil 4 را دو هفته پیش در برنامه State of Play پلی استیشن و بازی Dragon’s Dogma 2 را نیز در یک برنامه لایو استریم جداگانه در بامداد روز جمعه معرفی کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

اکنون کپکام نظرسنجی از طرفداران در رابطه با رویداد دیجیتالی اخیر خود را آغاز کرده و از آن‌ها درخواست کرده که یک سری فرم از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی کپکام را پُر کنند. در درخواست آن‌ها آمده است:

مایلیم نظرات شما را در مورد #CapcomShowcase بشنویم، پس لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و این نظرسنجی کوتاه را پر کنید.

این نظرسنجی سوالات مختلفی را مطرح می‌کند، از جمله اینکه کاربر چگونه در مورد Showcase شنیده است، به کدام بازی علاقه داشته و از چه چیزی بیشترین و کمترین لذت را برده است.

کپکام

همچنین از کاربر می‌پرسد که چه احساسی در مورد مدت زمان رویداد دارد و آیا در صورت برگزاری یک رویداد دیجیتالی آتی کپکام مانند Capcom Showcase، آن را تماشا خواهد کرد یا خیر.

کپکام یکی از معدود ناشران ثالثی بود که رویداد دیجیتالی خود را در این ماه برگزار کرد، زیرا بسیاری از شرکت‌های دیگر تصمیم گرفتند اعلامیه‌های خود را در Summer Game Fest قرار دهند یا به‌طور کامل از اشتراک‌گذاری اخبار جدید خودداری کنند.

اسکوئر انیکس، یوبیسافت و الکترونیک آرتز علیرغم انجام این کار در سال گذشته، امسال رویدادی برگزار نکردند. در سال 2021، این شرکت‌ها تا حدودی واکنش انتقادی منفی به رویدادهای دیجیتالی خود دریافت کردند، چرا که طرفداران احساس می‌کردند این رویدادها حاوی اعلامیه‌های کمتری نسبت به پیش‌بینی‌ها بودند و برای یک برنامه مستقل کافی نبودند.

جف کیلی، روزنامه‌نگار و مجری برنامه‌های Summer Game Fest و The Game Awards، پیش از این به طرفداران هشدار داده بود که انتظار رویدادهای دیجیتالی کمتری را در تابستان امسال داشته باشند.

سال گذشته برنامه‌های زیادی وجود داشت که در آن همه ناامید شدند، درست نمی‌گویم؟ مانند تیک-تو، کپکام، اسکوئر انیکس و مواردی از این قبیل.

فکر می‌کنم [آن‌ها] یاد گرفته‌اند که اگر می‌خواهید یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنید، باید حداقل 30 دقیقه محتوا داشته باشید و گاهی اوقات آن‌ها تنها یک یا دو بازی عالی برای نمایش دارند که ممکن است برای انجام یک رویداد کامل، کافی نباشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب

کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد
کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد
کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد
کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد
کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد

(1) زمان برگزاری رویداد دیجیتالی کپکام
زمان برگزاری رویداد دیجیتالی کپکام مشخص شد - لیون تک


(2) سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فارس آغاز شد - ایسنا


(3) برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال
برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی 26 تیم در سه حوزه بازی


(4) رویداد شرکت Capcom هفته آینده برگزار میشود
رویداد شرکت Capcom هفته آینده برگزار میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =

دکمه بازگشت به بالا