عمومی

گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است

گزارش: فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است

Fallout 76 هنگام انتشار در سال 2018 وضعیت خوبی نداشت و بعضی‌ها آن را یکی از بدترین عرضه‌های تاریخ بتسدا می‌دانستند. اکنون گزارش جدید Kotaku در مورد پروسه ساخت بازی ممکن است دلیل آن را روشن کند.

مصاحبه‌های جدید با کارمندان فعلی و سابق بتسدا و شرکت زنیمکس نشان می‌دهد که روند توسعه‌ با مدیریت بسیار ضعیف، ساعات کاری و کرانچ بیش از حد همراه بوده و رقابت‌های بین استودیویی مانع کار آن‌ها شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

این گزارش می‌گوید که توسعه Fallout 76 مخصوصا برای آزمایش‌کنندگانی که در ماه‌های منتهی به انتشار 10 ساعت در روز، شش روز در هفته کار می‌کردند، سخت و طاقت‌فرسا بود. متاسفانه هنگامی که بازی عرضه شد، وضعیت کاری بهبود نیافت، زیرا با اشکالات زیادی روبرو بود و تعدادی از ویژگی‌های اساسی بازی نیز حذف شده بودند.

این موضوع باعث خشم عجیب اما قابل پیش‌بینی یک گیمر شده بود. یکی از تسترها به سایت درباره گزارش باگ گفت: «دلم می‌خواهد یک اسلحه بردارم و به بخش QA بروم و به همه آن‌ها شلیک کنم.»

بر اساس این گزارش، این ناراحتی برای بسیاری از توسعه‌دهندگان پروژه تعجب‌آور نبود. فقدان NPC‌ها برای برخی نگران‌کننده به‌نظر می‌رسید؛ یکی از منابع گفت این تصمیم که توسط تهیه‌کننده اجرایی تاد هاوارد حمایت می‌شد، به دلیل چالش‌های انطباق با Creation Engine که قبلا در بازی‌های تک‌نفره Skyrim و Fallout 4 استفاده می‌شد.

بازی Fallout 76

Fallout 76 همچنین اولین بازی لایو سرویس بتسدا بود و طبق گزارش‌ها، مدیریت مقیاس بزرگ این کار را پیش‌بینی نکرده بود. نگرانی‌هایی در مورد ثبات و ماموریت‌های بازی توسط برخی از طراحان مطرح شد، اما توسط مدیریت استودیو رد شد. در نهایت، طراحی رویدادهای درون بازی به دلیل مواردی مانند عدم اطمینان در مورد تعداد بازیکنان روی سرور، کنار گذاشته شد. گزارش شده که برخی از توسعه‌دهندگان ارشد از همان ابتدای کار با ساخت یک بازی لایو سرویس موافق نبودند.

بتسدا سابقه‌ای طولانی در ایجاد موفقیت‌های عظیم با تیم‌های نسبتا کوچک داشت و ظاهرا انتظار داشتند که همین کار را با Fallout 76 انجام دهند. البته این امر منجر به بحران اضافه‌کاری یا همان کرانچ شد. یکی از منابع آن را «اضافه کاری داوطلبانه» توصیف کرد، زیرا به کارمندان اعلام می‌شد که اگر هیچ‌کس داوطلبانه در آخر هفته کار نکند، کل تیم فراخوانده خواهد شد.

به‌نظر نمی‌رسد که وضعیت از زمان خرید بتسدا توسط مایکروسافت در سال 2021 تغییر محسوسی داشته باشد. منابع می‌گویند که مایکروسافت به دلیل ترس از برهم زدن تعادل استودیو (که از ظواهر امر با تمام توان کار می‌کند) تنها رویکردی نظارتی در پیش گرفته است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


تماشا کنید: اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب پلاس

گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است
گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است
گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است
گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است
گزارش فرآیند ساخت Fallout 76 مملو از کرانچ و سوء مدیریت بوده است

(1) Fallout 76 کوئست محور خواهد بود
Fallout 76 کوئست محور خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 3 =

دکمه بازگشت به بالا