
پلی استیشن بار دیگر تاکید کرد خریدهای ما به پایان نرسیده است

جیم رایان، مدیرعامل سونی تایید کرد که این شرکت همچنان به دنبال اهداف جدید برای تصاحب و خریداری است تا بتوانند باعث رشد کسبوکار پلی استیشن شوند.
مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج میشود
سونی در طول سال مالی خود که به مارس 2022 منتهی میشود، پنج استودیو از جمله Housemarque توسعهدهنده بازی Returnal، متخصص توسعه پورت پیسی Nixxes Software، استودیو مستقر در بریتانیا Firesprite، استودیو توسعهدهنده ریمیک Demon’s Souls یعنی Bluepoint و Valkyrie مستقر در سیاتل را خریداری کرد.
همچنین در دیسکورد، Devolver Digital و پلتفرم بازی لایو سرویس AccelByte نیز سرمایه گذاری کرده است و هم اکنون در حال انجام مذاکرات برای خرید کامل استودیوهای بانجی (Bungie) و Haven است.
رایان در یک جلسه توجیهی گفت:
ما در زمینه M&A (ادغامها و اکتسابها) و سرمایه گذاریها بسیار فعال بودهایم. هدف از این سرمایهگذاریها افزایش قدرت اصلی ما در استودیو پلیاستیشن و همچنین کسب تخصص در زمینههایی از توسعه بازی است که در طول تاریخ در آنها حضور چشمگیری نداشتهایم.
مطلب پیشنهادی:10 حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن 3
او در ادامه اشاره کرد که خرید بانجی برای حضور در بازار بازیهای لایو سرویس محسوب میشود و امروز اعلام شده بود که دو بازی لایو سرویس در سال مالی 2022 عرضه خواهد شد. رایان همچنین اشاره کرد که نیمی از بازیهای سونی تا سال 2025 برای پیسی و موبایل عرضه خواهند شد.
او در ادامه گفت:
از نظر فعالیتهای ما در زمینه M&A در آینده، پاسخ این است که به هیچ وجه با استراتژی خود برای رشد غیر ارگانیک استودیو پلی استیشن به پایان نرسیدهایم.
رایان در ادامه توضیح داد تا زمانی که اهداف آنها با استراتژیهایشان منطبق باشد، مطمئنا فعالیتهای بیشتری در زمینه M&A یا خرید و تصاحب شرکتها انجام خواهند داد.
مطلب پیشنهادی:چگونه میتوان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روشهای ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیتهای عنکبوتی
Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!
تماشا از کانال یوتیوب




