عمومی

با هویت بصری سایت لیون کامپیوتر آشنا شوید

با هویت بصری جدید سایت لیون کامپیوتر آشنا شوید

لیون کامپیوتر اخیرا رویدادی با حضور اهالی حوزه فناوری و رسانه برگزار کرد و طی آن ضمن رونمایی از هویت بصری جدید، به برنامه‌های آینده شرکت پرداخت.

علی ‌صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر در ابتدای رویداد به این اشاره داشت که شرکت تصمیم دارد در همه زمینه‌ها خود را گسترش داده و بهبود ببخشد – از جمله زمینه تولید محتوا.

ما در ابتدا می‌گفتیم در لیون‌کامپیوتر بیریخت شروع کن سپس به آنچه که ایده‌آل است برس و این روند ما را به جای خوبی رسانده است که اکنون در آن قرار داریم.

درست است که ما در جای خوبی ایستاده‌ایم اما این تفکر همواره وجود دارد که همیشه دنبال بهترین بودن باشیم.

صدرالدینی افزود:

تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر پس از 17 سال با توجه به جلسات متعددی بوده است که درون مجموعه لیون کامپیوتر از یکسو و تیم‌های مختلف طراحی داشته‌ایم و ما به این نتیجه رسیدیم که باید یک پوست اندازی اساسی داشته باشیم.

سعید حسینی مدیرعامل و بنیان‌‌گذار لیون کامپیوتر پس از صدرالدینی سخنرانی خود را آغاز کرد و گفت از سال 1376 وارد بازار کامپیوتر شده و آن زمان از ابتدایی‌ترین وسایل جابجایی کالا مثل چرخ‌دستی استفاده می‌کرد. او در سال 1383 لیون کامپیوتر را تاسیس نمود اما دو سال بعد اصلا اوضاع به‌سامانی نداشت.

در ابتدای مسیر تعادل ایجاد کردن میان هزینه‌ها و درآمد به کاری دشوار تبدیل شده بود و در آن زمان به تنهایی و انفرادی سایت لیون کامپیوتر را مدیریتکرده و سفارش مشتریان را به دست آن‌ها می‌رسانده است و پس از مدت‌ها اولین نفر را در مجموعه لیون کامپیوتر استخدام می‌کند.

تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سوال را در ذهن من ایجاد کرد؛ این که چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده می‌کند. در آن زمان خبری از رسانه‌های اجتماعی نبوده است، پس با استفاده از روابط و دوستی‌هایی که در انجمن‌های مختلف شکل گرفت، سعید حسینی توانست مشتری‌های مختلفی برای فروشگاه لیون کامپیوتر پیدا کند.

ورود به عرصه جهانی

مدیر عامل لیون کامپیوتر از ورود به عرصه تولید در سطح جهانی خبر داد و گفت قدم بعدی شرکت تولید قطعات کامپیوتری است تا به محصولات صادراتی تبدیل شوند.

حامد محمدی مشاور برندینگ آژانس تبلیغاتی ماورا در این مراسم با بیان اینکه امروزه برند خود یک کسب‌وکار و بیزینس است این دو مقوله را همراستا با یکدیگر بیان می‌کند. این کارشناس برندینگ درباره همکاری خود با لیون کامپیوتر در راستای طراحی هویت جدید بصری این مجموعه سخن گفته و از این همکاری اظهار رضایت کرد.

محمد زرین کارشناس استراتژی نیز یکی دیگر از سخنرانان مراسم بود و اظهار داشت آن‌ها قصد دارند هر کجا صحبت از تکنولوژی با محوریت کامپیوتر شد، نام لیون کامپیوتر اولین گزینه در ذهن مخاطبان باشد.

منظور از مخاطبان همه است، اعم از مشتریان و مصرف کنندگان، تأمین کنندگان و حتی جویندگان شغل‌های مرتبط، یعنی تمام افرادی که به نوعی خوره و دیوانه کامپیوتر هستند، افرادی که سرعت، روان بودن و کیفیت بالای کامپیوتر برایشان بسیار مهم است، افرادی که بروز بودن در سخت افزار و نرم افزار و همزمان با تکنولوژی دنیا پیش رفتند برایشان مهم است.

هدف ما این است که لیون‌کامپیوتر را همراه و خالق لحظات مطمئن و لذت بخش در زندگی افرادیکنیم که تکنولوژی در زندگی و کار آن‌ها اهمیت بسزایی دارد.

در پایان مراسم هم طی پرسش و پاسخ‌های مطرح شده، مشخص شد لیون کامپیوتر قصد دارد فعالیت خود در زمینه رمزارز را کاهش دهد.

معرفی محصول جدید طی 45 روز

مدیر عامل لیون کامپیوتر در پاسخ به پرسش رسانه دیجیاتو مبنی بر اینکه با توجه به تغییر برند، قرار است چه اتفاقاتی در آینده برای لیون‌کامپیوتر رخ دهد چنین پاسخ داد:

این یک حقیقت است که در ایران تولید کننده ایرانی حمایت نشده و کالای با کیفیت نیز تولید نمی‌شود. با این حال، ما عقیده داریم که لیاقت کاربر و بازار ایرانی، بیش از این حد است

تا 45 روز دیگر محصولی را معرفی می‌کنیم که بسیار خلاقانه‌ است و آنقدر کیفیت دارد که تمام تک بلاگرهای حاضر در مراسم می‌توانند آن را به حرفه‌ای ترین روش‌ها نقد کنند.


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی پلی استیشن وی آر 2 و قوی‌ترین کارت گرافیک دنیا

تماشا از کانال یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا