عمومی

هیدتاکا میازاکی Elden Ring بازی ایدهآل من است

هیدتاکا میازاکی: Elden Ring بازی ایده‌آل من است

سال‌های زیادی است که استودیو فرام سافتور بازی‌هایی بسیار خوب و با کیفیت توسعه می‌دهد، به همین خاطر انتظارات از بازی الدن رینگ (Elden Ring) بالا رفته است.

الدن رینگ یک بازی سولز لایک است که در یک جهان باز پر از جزئیات جریان دارد. خود هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان الدن رینگ و رئیس فرام سافتور، هم باور دارد که جهانِ باز بودن بازی باعث افزایش ارزش آن می‌شود. بنابر گزارش سایت Gamingbolt، میازاکی به تازگی با مجله EDGE مصاحبه‌ای داشته است.

او در صحبت‌های خودش به این اشاره کرد که قصد بازی کردن Elden Ring را ندارد، چون خودش آن را توسعه داده است. با این وجود او Elden Ring را بازی ایده‌آل خودش می‌داند.

احتمالا در نهایت الدن رینگ را بازی نخواهم کرد، چون خودم این بازی را ساخته‌ام. این به نوعی سیاست شخصی من است. شما هیچ یک از ناشناخته‌هایی که بازیکن تازه وارد تجربه می‌کند، را نخواهید داشت. همانطور که قبلا گفتم این بازی کردن نیست. اما اگر این کار را انجام می‌دادم، یک بازی ایده‌آل برایم بود.

بازی Elden Ring

من به این موضوع اینگونه نگاه نمی‌کنم که این یک بازی جهان باز است که می‌خواهم بسازم. بلکه این جهان باز تجربه ایده‌آلی که من در تلاش برای رسیدن به آن هستم را غنی می‌کند. برای ارائه چند مثال بسیار ساده، اگر بخواهم این جهان را کاوش کنم، یک نقشه می خواهم – یک نقشه مناسب. یا اگر چیز جالبی را در منطقه‌ای دیدم، می‌خواهم واقعا بتوانم آن را بررسی کنم. من می‌خواهم با یک اژدها در یک محیط حماسی مبارزه کنم. این چیزها بسیار ساده هستند، اما Elden Ring اجازه می‌دهد تا بسیاری از آن‌ها برای من به واقعیت تبدیل شوند و چیزی را ایجاد کند که بسیار نزدیک به بازی ایده‌آل من است.

همانطور که می‌دانید جرج آر. آر. مارتین – خالق بازی تاج و تخت – در ساخت این بازی جهان باز فانتزی نقش داشته و وظیفه ساخت جهان و پس زمینه داستانی الدن رینگ بر عهده او بود. به گفته میازاکی مارتین باعث شده است که Elden Ring نسبت به بازی‌های قبلی استودیو، بیشتر شخصیت‌ محور باشد. جرج آر. آر. مارتین چیزهایی را برای استودیو محتمل کرده است که این توسعه دهنده ژاپنی نمی‌توانست به تنهایی انجام دهد.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


سینما: برترین انیمیشن‌های غم انگیز تاریخ سینما

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتوب سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا