سبک زندگیعمومیویژه

چگونه با بطری آب تمرین ورزشی انجام دهیم

با بطری آب متناسب شوید ، امتحان کنید !!!

در یک تعطیلات یا سفر کاری، بدون باشگاه گیر افتاده اید؟ برنامه تمرینی شما نباید به دویدن و اسکات محدود شود. در عوض، چند بطری آب بردارید و با این تمرینات از اسکات هرمن، مربی تناسب اندام در اتاق هتل تان متناسب شوید.

بطری آببطری آب

2 تمرین که می توانید با بطری های آب انجام دهید

2 عدد بطری آب بردارید (هر چه بزرگتر و سنگین تر باشند، تمرین تان سخت تر خواهد بود)، مقداری فضای آزاد پیدا کنید و شروع به انجام دو تمرین زیر نمایید. 15 – 12 تکرار از هر تمرین انجام دهید.

فلای و پرس با بطری

با این ترکیب منحصر بفرد، شانه هایی جذاب بسازید. در حالیکه در هر دست، یک بطری آب دارید و بازوها در دو طرفتان آویزانند، بایستید. با اندکی خمیدگی در آرنج هایتان، هر دو بازو را در دو طرفتان بالا بیاورید، تا زمانیکه در زاویه 90 درجه قرار بگیرند، موازی با زمین بوده و شما شبیه حرف T شوید. سپس آرنجهایتان را خم کنید، دستهایتان را بلند کنید، تا زمانیکه یک زوایه 90 درجه دیگر تشکیل دهند. حالا وقت فرم دادن به شانه هایتان است. بطری ها را به سمت بالا فشار دهید، تا زمانیکه بازوهایتان کاملا بطور صاف بالای سرتان قرار گیرند. هر دو بطری را پایین بیاورید، به وضعیت شروع برگردید و تکرار کنید.

اسکات با بطری

با پیدا کردن بزرگترین بطری آبی که می توانید نگه دارید، عضلات سرین را تقویت کرده و سفت نمایید. حالا آن بطری را تا آنجا که می توانید نزدیک (چسبیده) به خود در جلوی بدنتان نگه دارید. پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده، خودتان را پایین بیاورید، طوری که انگار می خواهید روی زمین پشت سرتان بنشینید. هنگامیکه باسنتان تقریبا به مچ پاهایتان رسید، از طریق فشار آوردن بر پاشنه پاهایتان به وضعیت شروع برگردید و حرکت را تکرار کنید. اگر این حرکت برای زانوهایتان بیش از حد شدید است، فقط تا جایی پایین بروید که احساس ناراحتی نمی کنید./ فیتنس مگزین


(1) چگونه با بطری آب تمرین ورزشی انجام دهیم
چگونه با بطری آب تمرین ورزشی انجام دهیم


(2) ورزش در خانه با بطری آب قسمت سوم تمام بدن
ورزش در خانه با بطری آب قسمت سوم تمام بدن


(3) ورزش در خانه با بطری آب قسمت اول تمام بدن
ورزش در خانه با بطری آب قسمت اول تمام بدن


(4) ورزش در خانه با بطری آب قسمت اول
ورزش در خانه با بطری آب قسمت اول


(5) چگونه بدن خود را تمرین دهیم ژیار آنلاین
2- در طول تمرینات آب بنوشید. زیاد آب ننوشید تا سیراب شوید. این کار باعث گرفتگی عضلات می شود. پس تا حدی آب بخورید که تشنگی شما رفع شود. 3- همیشه بعضی از تمرینات گرم مانند پریدن را 5 تا 10 دقیقه انجام دهید.


(6) ورزش قدرتی در خانه چطور در خانه ورزش های قدرتی انجام دهیم
19062021 ورزش قدرتی در خانه . یک تمرین ورزش قدرتی در خانه می تواند یک روش فوق العاده آسان و راحت برای ایجاد یک تمرین بدون نیاز به رفتن به سالن ورزشی باشد. این باعث صرفه جویی در وقت می شود. دیگر نیازی به وسایل حمل و نقل ونیست.


(7) چگونه یک تمرین قدرتی برای تمام بدن در منزل انجام دهیم
28062021 چگونه یک تمرین قدرتی برای تمام بدن در منزل انجام دهیم دسته بندی مقالات آموزشی 7 تیر 1400 تمرینات قدرتی، که به عنوان تمرینات با وزنه یا تمرینات مقاومتی شناخته می شوند یکی از قسمت های مهم در


(8) 9 ورزش کار با یک بطری آب اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
9 ورزش کار با یک بطری آب اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


(9) آموزش بطری آب - بهترین تمرینات بزیا
21092021 اگر می خواهید در خانه با بهترین تمرینات تمرین کنید ، به تمرین بطری آب مانند این تمرین بپردازید.


(10) چگونه یوگا را در خانه انجام دهیم
یک بطری یا لیوان آب کنار زیرانداز بگذارید، به همراه یک حوله. با حوله، هم می توانید عرقتان را خشک کنید و هم به عنوان جسمی نرم در بعضی حرکات استفاده کنید. گام 6. برنامه ای معین برای یوگا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا