عمومی

Ghost of Tsushima دومین بازی پرفروش ماه گذشته بوده است

Ghost of Tsushima دومین بازی پرفروش ماه گذشته بوده است

بازی Ghost of Tsushima در ماه ژوئیه و لیست بازی‌های پرفروش ایالات متحده رتبه 110 را کسب کرده بود که چندان قابل توجه نیست. اکنون بازی در ماه آگوست و به لطف انتشار نسخه Director’s Cut به رتبه دوم این جدول رسیده است.

طبق گزارش گروه NPD، بازی Ghost of Tsushima پس از Madden NFL 22 در رتبه دوم این لیست قرار گرفته است. بازی ورزشی الکترونیک آرتز بری بیست و دومین سال پیاپی توانست در ماه انتشار خود مقام اول را کسب کند و تبدیل به چهارمین بازی پرفروش سال جاری (تاکنون) شود. بازی‌های پرفروش سال جاری در ایالات متحده به ترتیب شامل Call of Duty: Black Ops Cold War، MLB The Show 21 و Resident Evil: Village می‌شود که البته انتشار Call of Duty: Vanguard در اواخر سال تغییرات زیادی در آن به وجود خواهد آورد.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Humankind نیز عنوان جدید لیست است که در ماه گذشته منتشر شد و توانست به عنوان پرفروش‌ترین بازی پی‌سی و چهارمین بازی پرفروش سال برسد. The Last of Us Part 2 نیز به لطف تبلیغات مختلف اخیر خود از رتبه 23 به 10 رسید.

در ادامه لیست ده بازی پرفروش ماه گذشته در ایالات متحده آمده است. مثل همیشه به خاطر داشته باشد که فروش بازی‌های دیجیتال شامل این این آمار نمی‌شود:

بازی Ghost of Tsushima

فروش بازار سخت‌افزار نیز در ایالات متحده طی ماه گذشته نسبت به سال قبل 45 درصد افزایش پیدا کرده و به 329 میلیون دلار رسیده است. البته سال گذشته همه کاربران در انتظار کنسول‌های جدید بودند و خرید چندان زیادی صورت نمی‌گرفت اما آخرین باری که این میزان با افزایش قابل توجهی روبرو شده است به سال 2008 و چند سال پس از عرضه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 برمی‌گردد.

نینتندو سوییچ یک بار دیگر پرفروش‌ترین کنسول ماه از نظر تعداد فروش بوده و همچنان پرفروش‌ترین کنسول سال است. البته اگر تنها به فروش دلاری توجه داشته باشید، پلی استیشن 5 در هر دو بخش کنسول نینتندو را شکست می‌دهد و سریع‌ترین فروش در بین کنسول‌های سونی را شامل می‌شود.

تمام هزینه‌های صرف شده برای لوازم جانبی نیز 164 میلیون دلار بوده و کنترلر بی‌سیم Xbox Elite Series 2 پرفرو‌ش‌ترین لوازم جانبی ماه گذشته بوده است. البته کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن 5 تاکنون بیشترین میزان فروش در سال را داشته است.

همچنین طبق گزارش شرکت آمارگیری گروه ان‌پی‌دی، طرفداران بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده طی ماه آگوست 4.37 میلیارد دلار برای بازی هزینه کرده‌اند. رقم ارائه شده به دلیل تقاضای زیاد سخت‌افزار جدید و بازار قوی نرم‌افزار نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش پیدا کرده است. نتایج چند ماه گذشته، نشان می‌دهد که صنعت بازی در ایالات متحده همچنان روند رو به رشد خود را طی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نه =

دکمه بازگشت به بالا